21 ایده راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق در سال 2021


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 19 تير 1400
بازدید : 821
نویسنده : محتوانویس اتاق خبر

میتوانید در فاصله صبح که چشمان خود را باز میکنید تا زمانی که در انتهای شب به رختخواب میروید، کسب و کارتان را راه اندازی کنید. فردی که قصد دارد بعنوان مربی ورزشی فعالیت کند، باید بتواند تکنیک ها و فواید ورزش خود را بخوبی به دیگران آموزش دهد. اگر سوابق مجموعه خانه ان ال پی ایران را بررسی کرده باشید، بسیاری از فعالیت های ما در زمینه توانمندسازی فردی و سازمانی است و به افراد کمک می کنی تا با استفاده از تکنیک های جدید کارآفرینی، کسب و کار خود را شروع کنند و آنرا توسعه دهند. کاملا اشتباه است! حتما کار خود را بشناسید. در این فیلم آموزشی شما بهصورت کاملا ملموس و روان، مهارت «ارزیابی مالی و بازاری کسبوکارها» را با تدریس آقای محسن مختاری فرا خواهید گرفت. این کار کاملا اشتباه است. تعدادی از افراد بر این عقیده اند که فردی که مربی کارآفرینی است می تواند مسیرهایی که سختی زیادی دارد را برای کارآفرینان دیگر راحت تر کند. یکی دیگر از کسب و کارهایی که در سالهای گذشته در بین خانم ها رشد چشمگیری داشته است، فروش بیمه عمر است.

اگر شخصیت شما هم برونگرا باشد کارهایی را به شما توصیه می کنیم که تیمی باشد و بتوانید از توانایی های دیگران هم استفاده کنید. اگر می توانید، این کار را شروع کنید. تعدادی زیادی بر این فرضیه اند که کار را شروع کنیم و به مرور آن کار را یاد میگیریم. علاوه بر داشتن سوابق مربوطه و لازم باید اطمینان خاطر حاصل کنید که آیا بیزینس شما یک نیاز خاص را مرتفع میسازد یا خیر؟ طبق تحقیقات انجام شده، بیش از 65% از استارت آپ هایی که با دو یا سه شریک کاری و یا بصورت خانوادگی شروع به کار کرده اند، پس از مدتی با چالش های بزرکگ بر سر رهبری سازمان مواجه شده اند. بنابراین پیشنهاد می کنم ابتدا با یک سرمایه کم شروع کنید و از قرض گرفتن پول و اخذ وام خودداری کنید. در صورتی که این مقاله برای شما سودمند بود، پیشنهاد میشود مقاله راه اندازی فروشگاه اینترنتی را مطالعه کنید چرا که در این مقاله تلاش میکنیم بهترین روش کسب درآمد از اینترنت را به صورت کامل معرفی کنیم.

به هرحال باید شرایط هرگونه پیشنهاد را هم در نظر بگیرید. ممکن است مقام مدیرعاملی سابق بانک، نقشی چشمگیر به نظر برسد، اما آیا آنها دانش و تجربه لازم را دارند که رستوران شما را به یک کسبوکار کوچک سودآور تبدیل کنند؟ ما با هم ، کارآمد و انعطاف پذیر کار می کنیم ، تا بتوانیم نیازهای ویژه مشتریان خود را با مدیران تغییر پذیری که شرکت های خود را برای مراحل بعدی آماده می کنند ، برآورده کنیم. نکته ای که بسیار اهمیت دارد این است که شما کار خود را بشناسید تا بتوانید تسلط خوبی در آن زمینه داشته باشید. ایجاد طرح توجیهی کمک می کند تا نقش شرکتتان در بازار را تعیین کنید. انگیزه ی پیشرفت و خدمت رسانی به کارآفرینان و انگیزه زیاد مشاورین ما در برابر مشاورانی که بدون انگیزه و فقط به منظور کسب سود کار می کند مزیت بسیار مهمی است. یکی از اشتباهات افراد در راه اندازی کسب و کار این است که بدون هیچ تحقیقی به تقلید از دیگران میپردازند.

آنه بدون آنکه شناختی از زمینه مورد نظر داشته باشند، آنرا با هزینه هنگفت شروع می کنند و پس از چند ماه شکست می خورند. قبل از شروع کار پایه ای را برای خود انتخاب کنید و سپس چیزهایی که برای آن کسب و کار لازم است را تهیه کنید. مثلا اگر تیپ شخصیتی شما دروانگراست و به راحتی نمی توانید در بازار به تبلیغ کار خود بپردازید، پس باید شغل های را انتخاب کنید که فردی هستند و با یک الی دو نفر می توانید آنرا انجام دهید. پیش نیاز این شغل آموزش چند ماهه است. ما در دوره های آموزشی به افراد نحوه انتخاب شغل را آموزش می دهیم. در طی سالهای اخیر که افتحار مشاوره کسب و کارهایی مانند آرایشگاه زنانه، تولیدی ها، باشگاه ورزشی، آژانس هواپیمایی، دفاتر بیمه عمر، رستوران و فست فود، شیرینی فروشی،شیرینی خانگی، پرورش قارچ، شمع سازی، تولید محتوا، چرم دوزی و… آمورش ناخن کاری، کاشت مژه و پاکسازی پوست و ماسک از کارهایی است که می توان بصورت رایگان انجام داد و مشتریان زیادی را جذب کرد. در این مرحله از مشاوره راه اندازی کسب و کار به طور کامل لازم است طرح توجیهی را استخراج کنیم تا بتوانیم در صورت نیاز به جذب سرمایه گذار و یا میزان بازگشت سرمایه خودمان را شناسایی کنیم.

ایده های بیشتر کسب و کار:

https://planetofbusiness.com/امکان-سنجی-طرح-توجیهی/




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اتاق خبر و آدرس otaghkhabar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com